Bel ons: +31 20 796 09 37
(ma. - vr. van 8.30 - 17 uur)
Language
  • 100% neutraler Versand
  • Qualität direkt vom Hersteller
  • Overnight Service

geen article
Winkelwagen
Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Verzendinformatie

De verzendkosten

De verzendkosten worden altijd bepaald op basis van afleverland, gewicht van de zending en type verzending. U kunt in uw winkelmandje de verzendkosten voor uw bestelling vooraf controleren. Na de bestelling ontvangt u een individuele opdrachtbevestiging waarin wij voor u nogmaals de verzendkosten bevestigen.

Neutrale verzending

Elke bestelling wordt door ons neutraal en zonder reclame aan het vermelde leveradres verstuurd. Wanneer lever- en factuuradres identiek zijn, wordt bij de verzending ons adres als afzender vermeldt. Wanneer lever- en factuuradres van elkaar afwijken, verschijnt het door u vermelde factuuradres als afzenderadres. Daarnaast worden uw producten zonder label geproduceerd en worden ze verpakt zonder flyers, reclame, stickers of bedrukte tape. Het is in dit geval niet mogelijk om te herleiden wie de producent is. Daarnaast garanderen wij u een 100% klantbescherming. Wanneer uw klant ons echter als toch als leverancier achterhaalt, zullen wij bij rechtstreekse aanvragen altijd naar u doorverwijzen. Klantenbinding en -bescherming is zeer belangrijk voor ons. Op de lange termijn is dit alleen mogelijk op basis van een faire en op vertrouwen gebaseerde samenwerking.

Deelleveringen

Via de online shop zijn deelleveringen niet mogelijk. Wij versturen uw producten pas, wanneer alle producten uit uw bestelling geproduceerd en gereed voor verzending zijn. In principe geldt: het product met de langste levertijd bepaalt tevens de snelst mogelijke levering. Deel in dit geval uw bestelling in meerdere bestellingen op. Bij grote bestellingen via e-mail kunnen natuurlijk individuele regelingen worden getroffen.

Bij de ontvangst van uw levering

Controleer vóór de bevestiging van de ontvangst of de verpakking zichtbaar beschadigd is. Wanneer er reden tot twijfel is, neem dan het pakket niet in ontvangst en geef als reden aan dat u een transportschade vermoedt.

Bewaar in elk geval de originele verpakking van uw producten, totdat u de producten compleet heeft uitgepakt en u gecontroleerd heeft of ze zonder problemen functioneren.

Transportschade die pas later wordt vastgesteld, kan anders niet meer worden erkend of in behandeling worden genomen. De originele verpakking mag pas worden weggegooid wanneer er een transportschade kan worden uitgesloten. In principe geldt: onze pakketten worden altijd zorgvuldig verpakt en zouden onbeschadigd bij u aan moeten komen. Meld schade die tijdens het transport is ontstaan direct (in ieder geval binnen 7 dagen na de ontvangst van de zending), opdat wij van het transportbedrijf een vergoeding voor de opgetreden transportschade voor u kunnen invorderen. Transportschade die te laat wordt gemeld, kan helaas niet meer in behandeling worden genomen. Wij danken u voor uw begrip.